Techniques of Virtual Reality

Authors

  • Krisztián Szűcs PTE KTK Marketing Tanszék

Abstract

Napjainkra elfogadottá (és néha elcsépeltté) váltak azok a korábban ismeretlen fogalmak, amelyek az információtechnológia (IT) fejlődésének következtében tűntek fel, mint például a „globalitás", a „virtualitás", vagy éppen maga az Internet.
Mindezek ellenére mégis szükséges, hogy foglalkozzunk ezekkel a jelenségekkel, amelyek gyökeresen megváltoztatták (bár nálunk talán indokoltabb lenne a jövő idő használata) az emberek mindennapjait. Többek között, ezekre a hatásokra reagálva módosult a különféle fogyasztói csoportok - ha lehet még egyáltalán homogén csoportokat képezni - magatartása is.
Úgy látszik, a marketingszakma jelentős kihívásokkal került (ismét) szembe, éppen abban a „korszakban", amikor a piacon maradás elsődleges feltétele a célcsoport megfelelő definiálása.
A marketingkutatás kiemelése azért indokolt, mert a posztmodernizmus marketingre gyakorolt hatásai közül ez az egyik legösszetettebb és legérdekesebb.

Downloads

Published

2019-12-12

How to Cite

Szűcs, K. (2019) “Techniques of Virtual Reality”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 34(6), pp. 25–30. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1620 (Accessed: 5 October 2024).

Issue

Section

After anniversary