Strategy and culture
Abstract
A társadalmi környezet jellegzetes csoportját alkotó kulturális hatások magukba foglalják mindazokat az értékeket, eszméket, attitűdöket, amelyeket homogén társadalmi csoportok adnak át egymásnak generációkon át. Ezen értékeket létrehozhatják és közvetíthetik az iskolák, az egyházak, a pártok, a család, a vállalkozások, az intézményi rendszer, s ugyanakkor eredhetnék a hagyományokból, a társadalmi és gazdasági örökségből. Ma a felgyorsult világ következményeként ez az átadás már nem olyan egyszerű s magától értetődő, mint fél évszázaddal ezelőtt, ám mindenképpen lezajlik és lényeges terület.
Downloads
Published
2019-12-01
How to Cite
Józsa, L. (2019) “Strategy and culture”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 35(1), pp. 8–10. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1637 (Accessed: 26 November 2024).
Issue
Section
Marketing Conference