Strategy and culture

Authors

  • László Józsa Nyugat-Magyarországi Egyetem Marketing Tanszék

Abstract

A társadalmi környezet jellegzetes csoportját alkotó kulturális hatások magukba foglalják mindazokat az értékeket, eszméket, attitűdöket, amelyeket homogén társadalmi csoportok adnak át egymásnak generáció­kon át. Ezen értékeket létrehozhatják és közvetíthetik az iskolák, az egyházak, a pártok, a család, a vállalkozások, az intézményi rendszer, s ugyanakkor eredhetnék a hagyományokból, a társadalmi és gazdasági örökségből. Ma a felgyorsult világ következményeként ez az átadás már nem olyan egyszerű s magától értető­dő, mint fél évszázaddal ezelőtt, ám mindenképpen lezajlik és lényeges terület.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Józsa, L. (2019) “Strategy and culture”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 35(1), pp. 8–10. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1637 (Accessed: 26 November 2024).

Issue

Section

Marketing Conference

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>