Success factors of the new produts market driven new product development
Abstract
E tanulmány arra vállalkozik, hogy a mérvadónak számító nemzetközi szakirodalom alapján felvázolja az új termékek, az azokat létrehozó termékfejlesztési projektek, illetve a fejlesztési folyamat sikertényezőit és a kockázat kezelésének főbb lehetőségeit. Főleg azokat a tényezőket és lehetőségeket, amelyek a marketinggel kapcsolatosak. Nem a hazai helyzetről szól, mivel erre vonatkozóan nem állnak rendelkezésre rendszeres adatok. A nemzetközi szakirodalomban közzétett eredmények azonban - különösen a globalizáció általános hatása miatt - mindenképpen tanulságosnak tekinthetők.
Downloads
Published
2019-12-17
How to Cite
Vágási, M. (2019) “Success factors of the new produts market driven new product development”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 34(4), pp. 52–57. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1758 (Accessed: 23 December 2024).
Issue
Section
M&M mix