Training and Servicing in the Industrial Marketing

Authors

  • Mária Vágási Budapesti Műszaki Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Közgazdaságtan Tanszék

Abstract

A dolgozat az ipari szolgáltatások jelentőségét és a szolgáltatások közül a képzés és a karbantartás sajá­tosságait elemzi, kiemelve a marketingben játszott szerepüket. Első kérdésként általában jellemzi a termékek és szolgáltatások kínálatát és bemutatja a szolgáltatások előnyeit és értékének meghatározóit. Második kérdésként konkrétan a terméket támogató szolgáltatásokkal foglalkozik. Végül ez utóbbiak kö­zül kiemeli a képzést és a karbantartást, s ezek marketingfunkcióit jellemzi.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Vágási, M. (2019) “Training and Servicing in the Industrial Marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 33(2), pp. 66–70. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1975 (Accessed: 23 December 2024).

Issue

Section

M&M mix