Theories on the choice of business premises
Abstract
A telephelyválasztási probléma sokoldalúsága miatt több tudományág kutatási területe. A tudományok differenciálódásával a 19. és a 20. században, a gazdasági helyszínek kutatásával mindenekelőtt a nemzet- és vállalatgazdaságtan, a szociológia és a gazdaságföldrajz foglalkozott. A környezeti vonatkozások növekvő jelentősége az ökológ iai kérdések súlyának erősödéséhez vezetett. Néhány éve az a tendencia tapasztalható, hogy a korábban felépített tudományos korlátokat áttörik és a lokalizációs problémát interdiszciplinárisan kezelik. A települések és régiók gazdasági életében a vállalkozások megnyerése létkérdéssé vált, a marketing szerepe erősödni látszik.
Downloads
Published
2019-12-19
How to Cite
Nemes, A. (2019) “Theories on the choice of business premises”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 32(4), pp. 23–29. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2001 (Accessed: 23 December 2024).
Issue
Section
Marketing settlements and urban areas