Theories on the choice of business premises

Authors

  • Andrea Nemes Magyar Turizmus Rt.

Abstract

A telephelyválasztási probléma sokoldalúsága miatt több tudományág kutatási területe. A tudományok differenciálódásával a 19. és a 20. században, a gazdasági helyszínek kutatásával mindenekelőtt a nemzet- és vállalatgazdaságtan, a szociológia és a gazdaságföldrajz foglalkozott. A környezeti vonatkozások növekvő jelentősége az ökológ iai kérdések súlyának erősödéséhez vezetett. Néhány éve az a tendencia tapasztalható, hogy a korábban felépített tudományos korlátokat áttörik és a lokalizációs problémát interdiszciplinárisan kezelik. A települések és régiók gazdasági életében a vállalkozások megnyerése létkérdéssé vált, a marketing szerepe erősödni látszik.

Downloads

Published

2019-12-19

How to Cite

Nemes, A. (2019) “Theories on the choice of business premises”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 32(4), pp. 23–29. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2001 (Accessed: 23 December 2024).

Issue

Section

Marketing settlements and urban areas