A vállalkozások telephelyválasztásának elméletei

Szerzők

  • Andrea Nemes Magyar Turizmus Rt.

Absztrakt

A telephelyválasztási probléma sokoldalúsága miatt több tudományág kutatási területe. A tudományok differenciálódásával a 19. és a 20. században, a gazdasági helyszínek kutatásával mindenekelőtt a nemzet- és vállalatgazdaságtan, a szociológia és a gazdaságföldrajz foglalkozott. A környezeti vonatkozások növekvő jelentősége az ökológ iai kérdések súlyának erősödéséhez vezetett. Néhány éve az a tendencia tapasztalható, hogy a korábban felépített tudományos korlátokat áttörik és a lokalizációs problémát interdiszciplinárisan kezelik. A települések és régiók gazdasági életében a vállalkozások megnyerése létkérdéssé vált, a marketing szerepe erősödni látszik.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-19

Hogyan kell idézni

Nemes, A. (2019) „A vállalkozások telephelyválasztásának elméletei”, Marketing & Menedzsment, 32(4), o. 23–29. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2001 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Településmarketing