Banknote, in the cyberspace: digital cash

Authors

  • Ágota Németh JPTE Közgazdaságtudományi Kar, Gazdasági Informatika Tanszék

Abstract

Az Internet fejlődésének legújabb szakaszában mind nagyobb jelentősége van az üzleti célú felhasználásoknak. Az ActivMedia marketing-kutatásai szerint a kereskedelmi célokra létrehozott Weboldalak egyharmada nyereséges és a következő egy évben ez az arány várhatóan még egy negyeddel nő. A Jupiter Communications előrejelzései szerint a most kb. két és fél milliárd dollárt kitevő Internetes vásárlások a következő öt évben 37,5 milliárd dollárra nőhetnek.

Downloads

Published

2019-12-19

How to Cite

Németh, Ágota (2019) “Banknote, in the cyberspace: digital cash”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 32(4), pp. 35–41. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2008 (Accessed: 23 December 2024).

Issue

Section

Developing enterprises