Bankjegyek a kibertérben: a digitális készpénz

Szerzők

  • Ágota Németh JPTE Közgazdaságtudományi Kar, Gazdasági Informatika Tanszék

Absztrakt

Az Internet fejlődésének legújabb szakaszában mind nagyobb jelentősége van az üzleti célú felhasználásoknak. Az ActivMedia marketing-kutatásai szerint a kereskedelmi célokra létrehozott Weboldalak egyharmada nyereséges és a következő egy évben ez az arány várhatóan még egy negyeddel nő. A Jupiter Communications előrejelzései szerint a most kb. két és fél milliárd dollárt kitevő Internetes vásárlások a következő öt évben 37,5 milliárd dollárra nőhetnek.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-19

Hogyan kell idézni

Németh, Ágota (2019) „Bankjegyek a kibertérben: a digitális készpénz”, Marketing & Menedzsment, 32(4), o. 35–41. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2008 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Vállalkozásfejlesztés