Bankjegyek a kibertérben: a digitális készpénz
Absztrakt
Az Internet fejlődésének legújabb szakaszában mind nagyobb jelentősége van az üzleti célú felhasználásoknak. Az ActivMedia marketing-kutatásai szerint a kereskedelmi célokra létrehozott Weboldalak egyharmada nyereséges és a következő egy évben ez az arány várhatóan még egy negyeddel nő. A Jupiter Communications előrejelzései szerint a most kb. két és fél milliárd dollárt kitevő Internetes vásárlások a következő öt évben 37,5 milliárd dollárra nőhetnek.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-19
Hogyan kell idézni
Németh, Ágota (2019) „Bankjegyek a kibertérben: a digitális készpénz”, Marketing & Menedzsment, 32(4), o. 35–41. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2008 (Elérés: 23 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Vállalkozásfejlesztés