Virtual Space - Virtual Marketing?

Authors

  • István Eszes Külkereskedelmi Főiskola Nemzetközi Kommunikáció Szak

Abstract

Az utóbbi néhány hónapban rendkívül dinamikus nö­vekedés volt tapasztalható a kelet-közép-európai országok vállalatai körében az Interneten való megjelenést illetően. Egyes nyugati szakemberek szerint gyorsabban reagáltunk erre mint sok nyugat-európai vállalat. A szomorú tapasztalat az, hogy ezek a honlapok nagyrészt presztízs célt szolgálnak. Van egy semmitmondó honlapunk (többnyire „építés alatt" felirattal) és egy e-mail címünk a névjegyen, s ezzel máris valamilyen kiváltságos kaszthoz tartozunk... Dolgozatomban - mely egy nagyobb kutatómunka töredéke - azt vizsgálom, hogy miként lehetne nem csak szabadidős szórakozásként, hanem üzleti célokból is felhajtani az információs sztrádára.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Eszes, I. (2019) “Virtual Space - Virtual Marketing?”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 31(6), pp. 19–26. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2037 (Accessed: 23 December 2024).

Issue

Section

Internet