Termékek és szolgáltatások kombinációja a csúcstechnológia szintjén - Absatzwirtschaft, 97/8
Abstract
A jövőbeli struktúraváltás nem azt jelenti, hogy az ipar háttérbe szorul a szolgáltatásokkal szemben, hanem azt a tendenciát, miszerint a termékeket megfelelő szolgáltatásokkal kapcsolják össze. Az értékesítés sikere nagy mértékben attól függ, hogy menynyire sikerül intelligens módon kombinálni a magas technológiai színvonalú ipari termékeket és a hasonló paraméterű, kiegészítő szolgáltatásokat. Dr. Klaus Mangold a Daimler-Benz InterServices AG elnöke vázolja fel a stratégiai kihívásokat és lehetőségeket a világ termék/szolgáltatás piacain.
Downloads
Published
2019-12-01
How to Cite
Kovács, E. (2019) “Termékek és szolgáltatások kombinációja a csúcstechnológia szintjén - Absatzwirtschaft, 97/8”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 31(6), pp. 74–75. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2050 (Accessed: 26 November 2024).
Issue
Section
Foreign Literature