Termékek és szolgáltatások kombinációja a csúcstechnológia szintjén - Absatzwirtschaft, 97/8

Szerzők

  • Eszter Kovács

Absztrakt

A jövőbeli struktúraváltás nem azt jelenti, hogy az ipar háttérbe szorul a szolgáltatásokkal szemben, hanem azt a tendenciát, miszerint a termékeket megfelelő szolgáltatásokkal kapcsolják össze. Az értékesítés sikere nagy mértékben attól függ, hogy menynyire sikerül intelligens módon kombinálni a magas technológiai színvonalú ipari termékeket és a hasonló paraméterű, kiegé­szítő szolgáltatásokat. Dr. Klaus Mangold a Daimler-Benz InterServices AG elnöke vázolja fel a stratégiai kihívásokat és lehető­ségeket a világ termék/szolgáltatás piacain.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Kovács, E. (2019) „Termékek és szolgáltatások kombinációja a csúcstechnológia szintjén - Absatzwirtschaft, 97/8”, Marketing & Menedzsment, 31(6), o. 74–75. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2050 (Elérés: 26 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Külföldi szakirodalom