PR development program for "Győri Keksz Kft."

Authors

  • Tamás Sántha PATE
  • Mátyás Halbritter Győri Keksz Kft.
  • Róbert Simon PATE

Abstract

Hazánkban a rendszerváltást követően gazdasági vezetőink között divatba jött egy kifejezés. Ez a public relations, amely egészen az utóbbi időkig „mostohán"kezelt szegmense volt a marketing-kommunikációnak. Annak ellenére, hogy az Amerikai Egyesült Államokban már a múlt század végén publikáltak cikkeket a PR-tevékenység hasznosságáról és azóta ez szinte töretlen fejlődési pályát futott be, hazánkban még ma is sokan megkérdőjelezik létjogosultságát.
     Kétségtelen tény, hogy a vállalati marketing eszköztárában a PR általában nem hoz látványos eredményeket, ugyanakkor jelentős pénzösszegeket emészt fel. Hazai nagyvállalataink nagy része felismerte, hogy a közönségkapcsolatok szervezése és megfelelő szintű kezelése hozzájárulhat a vállalati imázs javulásához és a good-will megteremtéséhez. A közepes méretű vállalatok menedzsmentje többnyire nem fordít erre kellő energiát és pénzeszközöket.
     Írásunk célja, hogy bemutassuk azokat az erőfeszítéseket, melyeket a Győri Keksz Kft. folytat - elsősorban a külső PR területén - a vállalat jó hírnevének megtartása és növelése érdekében.

Downloads

Published

2019-12-19

How to Cite

Sántha, T., Halbritter, M. and Simon, R. (2019) “PR development program for ‘Győri Keksz Kft.’”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 32(3), pp. 65–70. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2081 (Accessed: 26 November 2024).

Issue

Section

M&M mix