PR - avagy a közönségkapcsolatok szervezése a Győri Keksz Kft. gyakorlatában

Szerzők

  • Tamás Sántha PATE
  • Mátyás Halbritter Győri Keksz Kft.
  • Róbert Simon PATE

Absztrakt

Hazánkban a rendszerváltást követően gazdasági vezetőink között divatba jött egy kifejezés. Ez a public relations, amely egészen az utóbbi időkig „mostohán"kezelt szegmense volt a marketing-kommunikációnak. Annak ellenére, hogy az Amerikai Egyesült Államokban már a múlt század végén publikáltak cikkeket a PR-tevékenység hasznosságáról és azóta ez szinte töretlen fejlődési pályát futott be, hazánkban még ma is sokan megkérdőjelezik létjogosultságát.
     Kétségtelen tény, hogy a vállalati marketing eszköztárában a PR általában nem hoz látványos eredményeket, ugyanakkor jelentős pénzösszegeket emészt fel. Hazai nagyvállalataink nagy része felismerte, hogy a közönségkapcsolatok szervezése és megfelelő szintű kezelése hozzájárulhat a vállalati imázs javulásához és a good-will megteremtéséhez. A közepes méretű vállalatok menedzsmentje többnyire nem fordít erre kellő energiát és pénzeszközöket.
     Írásunk célja, hogy bemutassuk azokat az erőfeszítéseket, melyeket a Győri Keksz Kft. folytat - elsősorban a külső PR területén - a vállalat jó hírnevének megtartása és növelése érdekében.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-19

Hogyan kell idézni

Sántha, T., Halbritter, M. és Simon, R. (2019) „PR - avagy a közönségkapcsolatok szervezése a Győri Keksz Kft. gyakorlatában”, Marketing & Menedzsment, 32(3), o. 65–70. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2081 (Elérés: 26 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei