Not Just Ads, An Aspect of the City, Too - Interviewed: Dr. István Bleuer

Authors

  • Marketing & Menedzsment Szerk. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Abstract

Reklámtábla világító és nem világító kivitelben, reklámóra, fényplakát: néhány éve hozzátartoznak a budapesti városképhez. Üzletek, cégek emblémái-címei, üdítő- vagy fagylaltmárkák csakúgy feltűnnek rajtuk, mint választási kampány idején politikai pártok jelszavai, jelvényei. A reklámtorta e szelete Magyarországon egyetlen cég tulajdonosainak, dolgozóinak a szája ízét édesíti. A cég neve: ESMA. Növelhető-e részesedésük a reklámtortából? - erről is beszélgettünk az ügyvezető igazgatóval, dr. Bleuer Istvánnal.

Downloads

Published

2019-12-02

How to Cite

Szerk., M. & M. (2019) “Not Just Ads, An Aspect of the City, Too - Interviewed: Dr. István Bleuer”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 29(6), pp. 46–47. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2291 (Accessed: 29 November 2024).

Issue

Section

Agricultural Marketing

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>