Rating of internet pages - Car brands, government agencies, commercial banks
Abstract
Uwe Kamenz professzor a németországi ProfNet Internet-Marketing Intézet igazgatója az elmúlt évek során létrehozott egy nemzetközi kutatócsoportot (ProfNet Worldwide néven) abból a célból, hogy a gazdasági és társadalmi élet különböző területein dolgozó cégek, szervezetek, állami intézmények honlapjait egységes kritériumok alapján értékeljék, és megteremtsék a nemzetközi (és ágazatközi) összehasonlítás alapját. A nemzetközi kutatócsoport ma már 43 ország kutatóiból (jellemzően az adott ország egyik egyetemén dolgozó vezető oktatójából, illetve az őt segítő személyzetből) tevődik össze Ausztráliától kezdve egészen az Egyesült Államokig.
Downloads
Published
2019-10-24
How to Cite
ifj. Rekettye, G. (2019) “Rating of internet pages - Car brands, government agencies, commercial banks”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 40(1), pp. 15–21. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/764 (Accessed: 25 November 2024).
Issue
Section
Communication tools