Rating of internet pages - Car brands, government agencies, commercial banks

Authors

  • Gábor ifj. Rekettye Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Abstract

Uwe Kamenz professzor a németországi ProfNet Internet-Marketing Intézet igazgatója az elmúlt évek során létrehozott egy nemzetközi kutatócsoportot (ProfNet Worldwide néven) abból a célból, hogy a gazdasági és társadalmi élet különböző területein dolgozó cégek, szervezetek, állami intézmények honlapjait egységes kritériumok alapján értékeljék, és megteremtsék a nemzetközi (és ágazatközi) összehasonlítás alapját. A nemzetközi kutatócsoport ma már 43 ország kutatóiból (jellemzően az adott ország egyik egyetemén dolgozó vezető oktatójából, illetve az őt segítő személyzetből) tevődik össze Ausztráliától kezdve egészen az Egyesült Államokig.

Downloads

Published

2019-10-24

How to Cite

ifj. Rekettye, G. (2019) “Rating of internet pages - Car brands, government agencies, commercial banks”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 40(1), pp. 15–21. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/764 (Accessed: 25 November 2024).

Issue

Section

Communication tools

Most read articles by the same author(s)