Internetoldalak értékelése - Autómárkák, kormányzati szervezetek, kereskedelmi bankok

Szerzők

  • Gábor ifj. Rekettye Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Absztrakt

Uwe Kamenz professzor a németországi ProfNet Internet-Marketing Intézet igazgatója az elmúlt évek során létrehozott egy nemzetközi kutatócsoportot (ProfNet Worldwide néven) abból a célból, hogy a gazdasági és társadalmi élet különböző területein dolgozó cégek, szervezetek, állami intézmények honlapjait egységes kritériumok alapján értékeljék, és megteremtsék a nemzetközi (és ágazatközi) összehasonlítás alapját. A nemzetközi kutatócsoport ma már 43 ország kutatóiból (jellemzően az adott ország egyik egyetemén dolgozó vezető oktatójából, illetve az őt segítő személyzetből) tevődik össze Ausztráliától kezdve egészen az Egyesült Államokig.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-24

Hogyan kell idézni

ifj. Rekettye, G. (2019) „Internetoldalak értékelése - Autómárkák, kormányzati szervezetek, kereskedelmi bankok”, Marketing & Menedzsment, 40(1), o. 15–21. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/764 (Elérés: 25 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Kommunikációs eszközök

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei