Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Submissions
Editorial Board
Contact
Current
Archives
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 50 No. 1 (2016)
Vol. 50 No. 1 (2016)
Published:
2016-01-01
Preface of the Editor
TISZTELT OLVASÓ!
László Szerb
3
PDF (Magyar)
-
The 6P marketing-model that supports the university technology transfer
Szabolcs Prónay, Norbert Buzás
4-13
PDF (Magyar)
An analysis of attitudes towards atypical employment among Hungarian and Slovak unemployed
József Poór, Tímea Juhász, Zsolt Horbulák, Imre Madarász, Ingrid Szabó
14-24
PDF (Magyar)
How valuable are internet memes? Internet meme value from an audience perspective
Dóra Horváth, Ariel Mitev
25-35
PDF (Magyar)
Symbiotic and parasitic financial bootstrapping among Hungarian small firms
Krisztina Horváth
36-52
PDF (Magyar)
Green aspects in the purchasing practice of the Hungarian SMEs
Gyöngyi Vörösmarty
53-64
PDF (Magyar)
Teampreneurship education as an answer to the challenges of the 21st century - Case study of Team Academy Debrecen
Georgina Árváné Ványi, Judit Katonáné Kovács, Tímea Gál
65-74
PDF
Book review
Rekettye Gábor -Tóth Tamás - Malota Erzsébet: Nemzetközi marketing, Akadémiai Kiadó, Budapest 2015
473 oldal, ISBN 978 963 05 8623 7
János Fojtik
75-76
PDF (Magyar)
Interview
Interjú Hinora Ferenccel, a Magyar Marketing Szövetség elnökével a marketing-tevékenységet végzők lehetőségeiről, a piacon elérhető marketing képzésekről és konferenciákról, valamint az eredményes marketingről
Marketing & Menedzsment szerkesztőség
77-80
PDF (Magyar)
Full edition
Marketing & Management 2016 / 1.
Marketing & Menedzsment szerzők
84 oldal
PDF (Magyar)
Language
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Information
For Readers
For Authors
For Librarians