Igen! Rádió!

Rádiópiaci kutatás a magyar rádiós szakma megbízásából IlI.

Szerzők

  • Tamás Perjés Szonda Ipsos

Absztrakt

A hazai rádiós szakma megbízásából a Szonda Ipsos kutatóintézet 2003. júniusában felmérést készített a magyarországi rádiós piacról.
A cég szakemberei a rádió- és televízióreklámok hatékonyságát elemezték, külön figyelmet fordítottak a költségtényezők szerepére, kitértek a vizualitás hiányának problémájára és vizsgálták a háttérrádiózás hatásait. A kutatócég átfogó tanulmányban publikálta a kutatási eredményeket. Folyóiratunkban három egymást követő számban tesszük közé az anyag legfontosabb eredményeit. Jelen lapszámunkban a harmadik, utolsó rész olvasható.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-28

Hogyan kell idézni

Perjés, T. (2019) „Igen! Rádió! Rádiópiaci kutatás a magyar rádiós szakma megbízásából IlI”., Marketing & Menedzsment, 38(1), o. 41–51. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1299 (Elérés: 29 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix