A kiszolgált/atott e-fogy@sztó

Szerzők

  • József Zavodnyik Gazdasági Versenyhivatal

Absztrakt

A vállalkozások jelentős része már felkészült az e-kereskedelemben való részvételre, ismertek előttük az e-stratégia egyes elemei, lehetséges alternatívái, és sokan már meg is valósították elképzeléseiket: termékeiket az elektronikus kereskedelem keretei között (is) kínálják. Hazánkban is egyre több fogyasztó él az e-kereskedelem nyújtotta lehetőségekkel, tájékozódik és vásárol az interneten. Ezzel párhuzamosan egyre élénkebb a vállalkozások online reklámtevékenysége, amely szükségessé teszi, hogy az e tevékenységet valamilyen - így például versenyjogi vagy fogyasztóvédelmi - szempontból vizsgálók és értékelők megismerjék e tevékenység sajátosságait, az online reklámok fogyasztókra gyakorolt hatását, illetve a fogyasztó interneten tanúsított magatartását.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-06

Hogyan kell idézni

Zavodnyik, J. (2019) „A kiszolgált/atott e-fogy@sztó”, Marketing & Menedzsment, 39(3), o. 64–78. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1439 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Kereskedelmi marketing