Ügyfélbarát stratégia az ÁB-Aegonnál - interjú Kepecs Gáborral

Szerzők

  • László Fojtik

Absztrakt

Monopolhelyzetből vált a 14 magyarországi biztosító társaság egyikévé az ÁB-Aegon Általános Biztosító Rt. A társaság a valódi piaci verseny kialakulása után is megőrizete vezető szerepét a piacon: csaknem 30 milliárd forintos éves díjbefizetésével a második a biztosítók ranglistáján. A piaci viszonyokhoz való alkalmazkodásban nagy szerepet játszott a holland Aegon Group, amely az 1992- es privatizáció óta már száz százalékban tulajdonosa az ÁB-nak. A korábbi monopolhelyzetből adódó rossz beidegződések és a piac- képtelen termékek lebontása azonban nem ment egyik napról a másikra. A pénzügyi konszolidáció és az adminisztrációs rendszer kiépítésének lezárása után az ÁB- Aegonnál tavaly kapott lendületet az ügyfélbarát üzletpolitika megvalósítása.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-21

Hogyan kell idézni

Fojtik, L. (2019) „Ügyfélbarát stratégia az ÁB-Aegonnál - interjú Kepecs Gáborral”, Marketing & Menedzsment, 30(2), o. 70–72. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2494 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Párhuzamos marketing: A biztosítók

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei