Az innovációmarketing lehetőségei, gyakorlati megoldásai

Szerzők

  • István Piskóti Miskolci Egyetem Marketing Intézet

Absztrakt

A vállalkozások előtt álló követelmény ma kettős: egy időben kell a költséghatékonyságot javítani a meglévő termékek árversenyben való helytállása érdekében, és a differenciált, innovatív termékek, szolgáltatások létrehozására irányuló tevékenységet intenzívebbé tenni, a piacpotenciál növelése, a piaci pozíció erősítése érdekében. A vállalkozásoknak új viszonyt kell kialakítaniuk az innovációhoz, a növekedéshez, a vevőkhöz, melynek egyik kulcsa a piacorientált innovációk és vevőkapcsolatok sikeres menedzselése, sikeres marketingje lehet.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-02

Hogyan kell idézni

Piskóti, I. (2019) „Az innovációmarketing lehetőségei, gyakorlati megoldásai”, Marketing & Menedzsment, 41(4-5), o. 32–39. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1295 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketing Oktatók Konferenciája 2007