Kategóriamenedzsment Magyarországon - egy primer kutatás eredményei

Szerzők

  • István Piskóti Miskolci Egyetem Marketing Intézet
  • Helmuth Schupler Marketing Intézet Marketing Stratégia és Kommunikáció Tanszék

Absztrakt

Az OTKA T035113 témaszámú kutatási projekt keretében több mint egy éve kezdtük el a kategóriamenedzsment magyarországi gyakorlatának kutatását. Áttekintettük a téma nemzetközi és hazai szakirodalmát, melynek eredményeit a Magyar Marketing Műhelyek VII. Konferenciáján, egy workshop keretében prezentáltuk és vitattuk meg, illetve a VI. Miskolci Marketing Szimpóziumon további kutatási eredményeket mutattunk be. Közben elkészült a primer kutatási tervünk mely három területre, a gyártó és kereskedelmi cégek kategóriamenedzsment gyakorlatára és a vásárlóknak ehhez való viszonyára helyeztük a hangsúlyt.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-11

Hogyan kell idézni

Piskóti, I. és Schupler, H. (2019) „Kategóriamenedzsment Magyarországon - egy primer kutatás eredményei”, Marketing & Menedzsment, 36(3), o. 31–36. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1559 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Elmélet és kutatás