Marketing-megvalósítás - még mindig a gyenge -pont?
Absztrakt
A marketing-koncepciókról, a sikerstratégiák kereséséről évtizedek óta gazdag szakirodalommal rendelkezünk, számtalan elemző tanulmány, módszertani szakkönyv született, ezek többsége empirikus tapasztalatokra, kutatásokra is épült. A legjobb elgondolások, stratégiai tervek esetében is ugyanakkor rendszeresen találkozunk a megvalósítás, a marketing realizálásának nehézségeivel. Egyre gyakrabban állapítható meg, hogy eredményes, körültekintő elemző, tervező munkára épülően sem érvényesül a kellő következetesség a megvalósításban.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-17
Hogyan kell idézni
Piskóti, I. (2019) „Marketing-megvalósítás - még mindig a gyenge -pont?”, Marketing & Menedzsment, 34(4), o. 11–14. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1750 (Elérés: 22 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Magyar Marketing Műhelyek