Marketing-megvalósítás - még mindig a gyenge -pont?

Szerzők

  • István Piskóti Miskolci Egyetem Marketing Tanszék

Absztrakt

A marketing-koncepciókról, a sikerstratégiák kereséséről évtizedek óta gazdag szakirodalommal rendelkezünk, számtalan elemző tanulmány, módszertani szakkönyv született, ezek többsége empirikus tapasztalatokra, kutatásokra is épült. A legjobb elgondolások, stratégiai tervek esetében is ugyanakkor rendszeresen találkozunk a megvalósítás, a marketing realizálásának nehézségeivel. Egyre gyakrabban állapítható meg, hogy eredményes, körültekintő elemző, tervező munkára épülően sem érvényesül a kellő következetesség a megvalósításban.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-17

Hogyan kell idézni

Piskóti, I. (2019) „Marketing-megvalósítás - még mindig a gyenge -pont?”, Marketing & Menedzsment, 34(4), o. 11–14. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1750 (Elérés: 22 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Magyar Marketing Műhelyek