Category management in Hungary

Authors

  • István Piskóti Miskolci Egyetem Marketing Intézet
  • Helmuth Schupler Marketing Intézet Marketing Stratégia és Kommunikáció Tanszék

Abstract

Az OTKA T035113 témaszámú kutatási projekt keretében több mint egy éve kezdtük el a kategóriamenedzsment magyarországi gyakorlatának kutatását. Áttekintettük a téma nemzetközi és hazai szakirodalmát, melynek eredményeit a Magyar Marketing Műhelyek VII. Konferenciáján, egy workshop keretében prezentáltuk és vitattuk meg, illetve a VI. Miskolci Marketing Szimpóziumon további kutatási eredményeket mutattunk be. Közben elkészült a primer kutatási tervünk mely három területre, a gyártó és kereskedelmi cégek kategóriamenedzsment gyakorlatára és a vásárlóknak ehhez való viszonyára helyeztük a hangsúlyt.

Downloads

Published

2019-12-11

How to Cite

Piskóti, I. and Schupler, H. (2019) “Category management in Hungary”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(3), pp. 31–36. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1559 (Accessed: 25 November 2024).

Issue

Section

Theory and research