Újabb marketinges akadémiai doktor: Lehota József

Szerzők

  • Árpád Ferenc Papp-Váry M&M főszerkesztő

Absztrakt

A marketinget jó néhányan még mindig nem tartják tudománynak. Nekik lehet igazi cáfolat, hogy viszonylag rövid időn belül immár a harmadik akadémiai doktort adja
a szakma az új doktori rendszerben: Rekettye Gáborhoz és Berács Józsefhez 2007. május 17-én Lehota József, a gödöllői Szent István Egyetem professzora csatlakozott. Aki ott volt a védésen nemcsak egy érdekes prezentációnak, szakmai bírálatoknak, illetve hozzászólásoknak, hanem Lehota professzor megható köszönőbeszédnek is tanúja lehetett. Életművének megkoronázása alkalmából arra kértünk négy neves marketingest, hogy ne csak szakmailag, hanem, ha lehet, emberileg is jellemezzék őt.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-03

Hogyan kell idézni

Papp-Váry, Árpád F. (2019) „Újabb marketinges akadémiai doktor: Lehota József”, Marketing & Menedzsment, 41(3), o. 13–15. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1337 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

A marketingtudomány nagyjai

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 > >>