Újabb marketinges akadémiai doktor: Lehota József
Absztrakt
A marketinget jó néhányan még mindig nem tartják tudománynak. Nekik lehet igazi cáfolat, hogy viszonylag rövid időn belül immár a harmadik akadémiai doktort adja
a szakma az új doktori rendszerben: Rekettye Gáborhoz és Berács Józsefhez 2007. május 17-én Lehota József, a gödöllői Szent István Egyetem professzora csatlakozott. Aki ott volt a védésen nemcsak egy érdekes prezentációnak, szakmai bírálatoknak, illetve hozzászólásoknak, hanem Lehota professzor megható köszönőbeszédnek is tanúja lehetett. Életművének megkoronázása alkalmából arra kértünk négy neves marketingest, hogy ne csak szakmailag, hanem, ha lehet, emberileg is jellemezzék őt.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-11-03
Hogyan kell idézni
Papp-Váry, Árpád F. (2019) „Újabb marketinges akadémiai doktor: Lehota József”, Marketing & Menedzsment, 41(3), o. 13–15. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1337 (Elérés: 26 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
A marketingtudomány nagyjai