Kognitív marketingkommunikáció

Szerzők

  • Jenő Pálinkás Gábor Dénes Főiskola Informatikai Rendszerek Intézet

Absztrakt

A vállalatok, intézmények a változó gazdasági környezetben célszerűen a piac elvárásaihoz illesztik kommunikációs rendszerüket. Az e területen érvényesülő szemléletváltás és az eszközrendszer fejlesztése a versenyképesség biztosítását célozza. Nem csupán azt kell megtudni hogy milyen vélt vagy valós tulajdonságok alapján választja ki a vevő a termékeket, szolgáltatásokat, de azt is ismerni kell, miként, milyen jegyek alapján különbözteti meg, részesíti előnyben magukat a cégeket, szervezeteket. A piaci információszolgáltatás és -gyűjtés hatékony rendszerének kialakítása tanulási folyamat eredménye és a megismerő marketing egyik fő funkciója.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-07

Hogyan kell idézni

Pálinkás, J. (2019) „Kognitív marketingkommunikáció”, Marketing & Menedzsment, 37(6), o. 15–22. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1446 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Vállalatirányítás