Cognitive Marketing Communication
Abstract
A vállalatok, intézmények a változó gazdasági környezetben célszerűen a piac elvárásaihoz illesztik kommunikációs rendszerüket. Az e területen érvényesülő szemléletváltás és az eszközrendszer fejlesztése a versenyképesség biztosítását célozza. Nem csupán azt kell megtudni hogy milyen vélt vagy valós tulajdonságok alapján választja ki a vevő a termékeket, szolgáltatásokat, de azt is ismerni kell, miként, milyen jegyek alapján különbözteti meg, részesíti előnyben magukat a cégeket, szervezeteket. A piaci információszolgáltatás és -gyűjtés hatékony rendszerének kialakítása tanulási folyamat eredménye és a megismerő marketing egyik fő funkciója.
Downloads
Published
2019-12-07
How to Cite
Pálinkás, J. (2019) “Cognitive Marketing Communication”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(6), pp. 15–22. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1446 (Accessed: 23 December 2024).
Issue
Section
Company leadership