Cognitive Marketing Communication

Authors

  • Jenő Pálinkás Gábor Dénes Főiskola Informatikai Rendszerek Intézet

Abstract

A vállalatok, intézmények a változó gazdasági környezetben célszerűen a piac elvárásaihoz illesztik kommunikációs rendszerüket. Az e területen érvényesülő szemléletváltás és az eszközrendszer fejlesztése a versenyképesség biztosítását célozza. Nem csupán azt kell megtudni hogy milyen vélt vagy valós tulajdonságok alapján választja ki a vevő a termékeket, szolgáltatásokat, de azt is ismerni kell, miként, milyen jegyek alapján különbözteti meg, részesíti előnyben magukat a cégeket, szervezeteket. A piaci információszolgáltatás és -gyűjtés hatékony rendszerének kialakítása tanulási folyamat eredménye és a megismerő marketing egyik fő funkciója.

Downloads

Published

2019-12-07

How to Cite

Pálinkás, J. (2019) “Cognitive Marketing Communication”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(6), pp. 15–22. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1446 (Accessed: 23 December 2024).

Issue

Section

Company leadership