Az információs technikák hatása a marketingre

Szerzők

  • Jenő Pálinkás Gábor Dénes Főiskola, Informatikai Rendszerek Intézete

Absztrakt

A 20. században, annak is az utolsó évtizedeiben új információtovábbító és feldolgozó rendszerek jelentek meg. Egyre több ismerettel rendelkezik a biológia az ember sejtjeiről, az orvostudomány az emberi test szerveiről, a pszichológia az ember pszichés működésének mikéntjéről. Ez a fejlődés ellentmondást hoz felszínre. Az ellentmondás abból adódik, hogy az említett robbanásszerű fejlődés mellett a legkevésbé feltárt, hogy milyen törvényszerűségek jellemzik az ember, az emberi csoportok magatartását, viselkedését, kommunikációját a folyamatosan változó üzleti élet körülményei között. Ugyanakkor ezek az ismeretek nélkülözhetetlenek a hatékony üzletvitel megvalósításához.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-13

Hogyan kell idézni

Pálinkás, J. (2019) „Az információs technikák hatása a marketingre”, Marketing & Menedzsment, 34(6), o. 45–51. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1623 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix