Impacts of information techiques to marketing

Authors

  • Jenő Pálinkás Gábor Dénes Főiskola, Informatikai Rendszerek Intézete

Abstract

A 20. században, annak is az utolsó évtizedeiben új információtovábbító és feldolgozó rendszerek jelentek meg. Egyre több ismerettel rendelkezik a biológia az ember sejtjeiről, az orvostudomány az emberi test szerveiről, a pszichológia az ember pszichés működésének mikéntjéről. Ez a fejlődés ellentmondást hoz felszínre. Az ellentmondás abból adódik, hogy az említett robbanásszerű fejlődés mellett a legkevésbé feltárt, hogy milyen törvényszerűségek jellemzik az ember, az emberi csoportok magatartását, viselkedését, kommunikációját a folyamatosan változó üzleti élet körülményei között. Ugyanakkor ezek az ismeretek nélkülözhetetlenek a hatékony üzletvitel megvalósításához.

Downloads

Published

2019-12-13

How to Cite

Pálinkás, J. (2019) “Impacts of information techiques to marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 34(6), pp. 45–51. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1623 (Accessed: 23 December 2024).

Issue

Section

M&M mix