Az almafogyasztási szokások változása

Szerzők

  • Katalin Takácsné György Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Üzemtan Tanszék
  • Emese Vanczák Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Marketingkutatási Tanszék
  • Nándor Komáromi Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Marketingkutatási Tanszék

Absztrakt

Az utóbbi években jelentősen megváltoztak a magyarországi gyümölcsfogyasztási szokások, ami a gyümölcstermelés átalakulását is magával hozta. A gyümölcstogyasztás csökkenése leginkább az alma esetében figyelhető meg: a mai termelés alig 45 százaléka az 1986-90 közötti időszak termelésének. A tanulmány a hazai almafogyasztási szokások változását, az alma hazai piacának alakulását mutatja be.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-07

Hogyan kell idézni

Takácsné György, K., Vanczák, E. és Komáromi, N. (2019) „Az almafogyasztási szokások változása”, Marketing & Menedzsment, 37(6), o. 49–59. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1449 (Elérés: 29 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Élelmiszermarketing

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >>