Nemzeti imázs és versenyelőny - Az országeredethatás elmélete és gyakorlata

Szerzők

  • József Berács Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem

Absztrakt

Tavaly jelent meg a Copenhagen Business School Press kiadásában Eugen D. Jaffe és Israel D. Nebenzahl könyve az országeredet-hatásról (National Image & Competitive Advantage. The Theory and Practice of Country-of-Origin Effect). Szerzőnk ezt az elméleti kérdéseket és empirikus kutatási eredményeket egyaránt taglaló, az országimázzsal is behatóan foglalkozó kiadványt ismerteti. A recenzió eredeti változata a United Nations Conference on Trade and Development egyik kiadványa számára készült.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-12

Hogyan kell idézni

Berács, J. (2019) „Nemzeti imázs és versenyelőny - Az országeredethatás elmélete és gyakorlata”, Marketing & Menedzsment, 36(1), o. 8–11. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1598 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Politika és marketing