Kísérlet a márkaszemélyiség-alapú marketingkutatások magyarországi megalapozására

Szerzők

  • Andrea Kunsági BKE Marketing Tanszék
  • Irma Agárdi BKE Marketing Tanszék
  • András Bauer BKE Marketing Tanszék

Absztrakt

A cikk egy - a BKE Marketing Tanszékén - többéves kutatás nyomán kibontakozó márkaszemélyiségvizsgálati módszertant és eredménycsokrot mutat be, melyet az MTA-Sasakawa Alapítvány és az MKM-Felsőoktatási Kutatás-Fejlesztési Pályázat támogatásával, Bauer András témavezetésével, Kunsági Andrea Ph.D. kutatásaként, Agárdi Irma adatelemzési segítségével valósíthattunk meg. Az eredmények már tartalmaznak a gyakorlati marketing- szakemberek számára felhasználható elemeket, ám további kutatásra is sarkallnak a márkaszemélyiség választási döntést és márkahűséget befolyásoló hatását illetően.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-17

Hogyan kell idézni

Kunsági, A., Agárdi, I. és Bauer, A. (2019) „Kísérlet a márkaszemélyiség-alapú marketingkutatások magyarországi megalapozására”, Marketing & Menedzsment, 34(3), o. 41–48. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1776 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketingkutatás

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >>