Az árakciók szerepe és helye a kiskereskedelemben

Szerzők

  • Zsófia Kenesei Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Marketing Tanszék

Absztrakt

Ma Magyarországon nem lehet olyan boltba belépni, ahol ne lenne valamilyen termék éppen leárazva. Vajon milyen hatással vannak ezek az akciók a vásárlóra, kik azok, akik „vevők rá", s milyen termékeket érdemes „akciózni". Kvalitatív módszerek segítségével vizsgálva a magyar vásárlók reakcióit, ezekre a kérdésekre keresi a cikk a választ, egyúttal pedig nemzetközi és hazai kutatási eredményekre támaszkodva ajánlásokat fogalmaz meg a megfelelő akciós stratégia kialakítására.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Kenesei, Z. (2019) „Az árakciók szerepe és helye a kiskereskedelemben”, Marketing & Menedzsment, 35(5-6), o. 91–97. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1792 (Elérés: 25 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix