Csoportos döntéshozatal a marketingben: beszerzési központok döntési modelljei

Szerzők

  • Zsófia Kenesei BKE Marketing Tanszék

Absztrakt

A szervezeti vagy ipari marketing a marketing diszciplína egy igen elhanyagolt gyermeke. Ha marketingről beszélünk, szeretünk a fogyasztási javak marketingjére gondolni, s könnyen elfelejtkezünk róla, hogy
a termelő és szolgáltató szervezeteknek nemcsak a végső fogyasztásra szánt javak értékesítésével kell foglalkozniuk, hanem a termeléshez szükséges anyagok, eszközök beszerzésével is. Két oldalról is fontos ez a kérdés, egyrészt a termelő szolgáltató vállalat számára, amennyiben optimális beszerzésre törekszik, s fontos ez a szállító vállalat számára, akinek létérdeke, hogy a termelő őt válassza ki a szükséges anyagok beszerzésekor.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-19

Hogyan kell idézni

Kenesei, Z. (2019) „Csoportos döntéshozatal a marketingben: beszerzési központok döntési modelljei”, Marketing & Menedzsment, 32(1), o. 35–40. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2199 (Elérés: 25 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M - Döntések