A panaszkezelés kritikus esetei

Szerzők

  • Krisztina Kolos Budapest Corvinus Egyetem, Marketing és Média Intézet
  • Zsófia Kenesei Budapest Corvinus Egyetem, Marketing és Média Intézet

Absztrakt

Noha minden vállalat a vevői elégedettség növelésére törekszik, szükségszerű, hogy egyes vevők elégedetlenek lesznek a kapott szolgáltatással. Attól függetlenül, hogy a vevő elégedetlenségének hangot ad vagy sem, panaszhelyzet alakul ki. Ekkor nagy jelentősége van annak, hogy a vállalat hogyan kezeli ezt a szituációt. A cikkben áttekintjük a panaszkezelés kutatási lehetőségeit, majd bemutatunk egy olyan kutatást, amely a kritikus esetek módszerét felhasználva ad képet a vevői panaszok természetéről.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-14

Hogyan kell idézni

Kolos, K. és Kenesei, Z. (2019) „A panaszkezelés kritikus esetei”, Marketing & Menedzsment, 42(2), o. 37–48. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/543 (Elérés: 13 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Szolgáltatásmarketing

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >>