A marketing szerepe a vállalati versenyképességben

Szerzők

  • Zsófia Kenesei Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Kar Marketing és média intézet
  • Tamás Gyulavári Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Kar Marketing és média intézet

Kulcsszavak:

marketingeszközök, versenyképesség, teljesítmény

Absztrakt

A cikk a Magyarországon működő vállalatok marketingtevékenységének elemzésére vállalkozik egyrészt a marketingfunkció vállalaton belül betöltött szerepének vizsgálatával, másrészt egy kiemelt jellemző, a piaci teljesítménnyel való összefüggések feltárásával. A Versenyképesség Kutató Központ által irányított kutatásban 300 vállalat kereskedelmi és marketingvezetői által kitöltött kérdőív alapján elemezzük, hogy a marketing egyes részterületei (márkamenedzsment, árképzés, értékesítési utak száma, reklámtevékenység) milyen jellemzőkkel írhatóak le, és milyen kapcsolatban állnak a vállalat teljesítményével.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-01

Hogyan kell idézni

Kenesei, Z. és Gyulavári, T. (2019) „A marketing szerepe a vállalati versenyképességben”, Marketing & Menedzsment, 47(3), o. 3–18. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/636 (Elérés: 25 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

A szerkesztő választása

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >> 

Hasonló cikkek

1 2 3 4 5 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.