A marketing szerepe a vállalati versenyképességben
Kulcsszavak:
marketingeszközök, versenyképesség, teljesítményAbsztrakt
A cikk a Magyarországon működő vállalatok marketingtevékenységének elemzésére vállalkozik egyrészt a marketingfunkció vállalaton belül betöltött szerepének vizsgálatával, másrészt egy kiemelt jellemző, a piaci teljesítménnyel való összefüggések feltárásával. A Versenyképesség Kutató Központ által irányított kutatásban 300 vállalat kereskedelmi és marketingvezetői által kitöltött kérdőív alapján elemezzük, hogy a marketing egyes részterületei (márkamenedzsment, árképzés, értékesítési utak száma, reklámtevékenység) milyen jellemzőkkel írhatóak le, és milyen kapcsolatban állnak a vállalat teljesítményével.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-01
Hogyan kell idézni
Kenesei, Z. és Gyulavári, T. (2019) „A marketing szerepe a vállalati versenyképességben”, Marketing & Menedzsment, 47(3), o. 3–18. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/636 (Elérés: 12 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
A szerkesztő választása