Kell egy csapat, avagy ki mit tud a marketingről?

Szerzők

  • Zoltán Veres Külkereskedelmi Főiskola Nemzetközi Marketing Tanszék

Absztrakt

A belső marketinggel kapcsolatban meglehetősen nagy a fogalomértelmezési zűrzavar mind az elméleti, mind a gyakorlati szakemberek körében. Sokan - különösen a PR-szakemberek - hajlamosak arra, hogy egyenlőségjelet tegyenek a belső marketing és a belső PR közé. Ez azonban a probléma túlzott leegyszerűsítése. Vannak olyan vélemények is, hogy a belső marketingfunkcionális értelemben nem is létezik. Itt az ideje, hogy megpróbáljuk tisztázni: mit is értsünk a belső marketing alatt.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-19

Hogyan kell idézni

Veres, Z. (2019) „Kell egy csapat, avagy ki mit tud a marketingről?”, Marketing & Menedzsment, 32(1), o. 41–44. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2200 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M - Döntések