Élményorientált vásárlás

Szerzők

  • Mária Törőcsik JPTE Közgazdaságtudományi Kar Marketing Tanszék

Absztrakt

A vásárlási döntéseket - egyfajta speciális szemlélet alapján - feloszthatjuk élményt adó, illetve feladatorientált döntésekre. A vásárlók az eltérő körülmények között eltérő lelkiállapotban, különbözőképpen viszonyulnak a vásárlással kapcsolatos minden kérdéshez. Ezekkel a különbségekkel a kereskedőknek is tisztában kell lenniük, hiszen ők teremtik meg a körülményeket valamelyik faktor érvényre jutásához. Jelen cikk kifejezetten az élményorientált vásárlás tárgyát, környezetét, lelkiállapotát közelíti meg.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-02

Hogyan kell idézni

Törőcsik, M. (2019) „Élményorientált vásárlás”, Marketing & Menedzsment, 29(4), o. 5–8. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2402 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 > >>