Az országmárkázás kérdései

Szerzők

  • Mária Törőcsik Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar
  • Zita Somogyi Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Kulcsszavak:

helymarketing, országmárka, országmárka- értékelési modellek, Magyarország márkaszemélyisége

Absztrakt

Az országok egyre keményebben versenyeznek egymással, ily módon egyre inkább szükség van az országok esetében is az országkép gondozására, annak menedzselésére, a tudatos márkaépítésre, az ezzel kapcsolatos átgondolt straté­giai döntésekre, a világos és hiteles pozicionálásra. Az országok ugyan spontán módon is rendelkeznek történelmükből, kultúrájukból adódóan egyfajta imázzsal, amit tovább módosít, esetenként meghatároz az országban gyártott termékek köre, az ország, mint desztináció, illetve mint tőkebefektetési helyszín. Az országmárkázási modellek jól mutatják a döntési terület komplexitását. A cikk kitér a Magyarország, mint országmárka kutatásainak egyes eredményeire is.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-02

Hogyan kell idézni

Törőcsik, M. és Somogyi, Z. (2019) „Az országmárkázás kérdései”, Marketing & Menedzsment, 43(2), o. 20–29. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/727 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Országimázs, országmárka

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 > >> 

Hasonló cikkek

1 2 3 4 5 6 7 8 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.