A fogyasztói ellenállást kiváltó termékek
egy sajátos termékkategória
Kulcsszavak:
fogyasztói magatartás, fogyasztói ellenállás, termékkategóriák, innovációk elfogadása, társadalmilag elítélt fogyasztásAbsztrakt
A fogyasztási cikkek kategorizálásával a szerzők gyakran csak érintőlegesen foglalkoznak. A kategóriák lehatárolásának lényege, hogy azok miként térnek el a fogyasztói magatartás és a kereslet tekintetében. A fogyasztói ellenállást kiváltó termékek az ismert kategóriák egyikébe sem sorolhatók, magyar szakirodalom még nem tárgyalta ezeket a sajátos jellemzőjű termékeket, ezért javasoljuk átfogó vizsgálatukat, tulajdonságaik megvitatását és az új kategória felvételét a hazai terminológiába. Tanulmányunkban a fogyasztói ellenállás jellemzőit tárjuk fel alapvetően a rendelkezésre álló szakirodalom segítségével.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-10
Hogyan kell idézni
Törőcsik, M. és Jakopánecz, E. (2019) „A fogyasztói ellenállást kiváltó termékek: egy sajátos termékkategória”, Marketing & Menedzsment, 44(2), o. 4–12. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/450 (Elérés: 13 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Marketingkutatás