A tudatos fogyasztói magatartás dimenziói, különös tekintettel a mások érdekeire fókuszáló felelős fogyasztásra

Szerzők

  • Katalin Dudás Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar

Kulcsszavak:

tudatos fogyasztás, környezettudatos fogyasztás, társadalmilag felelős fogyasztás

Absztrakt

Felvilágosult fogyasztó, tudatos fogyasztás, fenntartható fogyasztás, etikus fogyasztás, felelős fogyasztás, társadalomtudatosság, környezettudatosság, országeredet-tudat stb.
Csak úgy röpködnek ezek a fogalmak a marketing szakirodalomban és a gyakorlatban, de úgy tűnik, hogy leginkább anélkül, hogy ezek pontos mibenlétével tisztában lennénk. Ez a tanulmány azt tűzte ki célul, hogy megpróbál rendet tenni a zűrzavarban, és meghatározza a fogalmak pontos tartalmát, és egymáshoz való viszonyát.
Mindehhez a magyar és nemzetközi szakirodalmat, valamint egy mélyinterjús primer kutatást hív segítségül.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-07

Hogyan kell idézni

Dudás, K. (2019) „A tudatos fogyasztói magatartás dimenziói, különös tekintettel a mások érdekeire fókuszáló felelős fogyasztásra”, Marketing & Menedzsment, 46(1-2), o. 52–63. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/403 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Fenntartható marketing, tudatos fogyasztás

Hasonló cikkek

1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.