A fogyasztás mint az identitás (ki)alakítója
Kulcsszavak:
fogyasztás, ifjúság, identitásAbsztrakt
A marketing gyakran kölcsönöz más tudományterület elméleti eszköztárából. A jelen tanulmány is erre tesz kísérletet, amelyben a gazdaságpszichológia egy sajátos területének, az identitásvizsgálatoknak az elméletét veti össze a fogyasztói magatartás gyakorlatával. E kísérlet Garai László elméleti alapjain állva az identitásalakítás és a fogyasztás - ezen belül többek között a márkaválasztás, a márkaközösségek és a lojalitás - területeit kapcsolja össze, és arra a kérdésre keresi a választ, hogy vajon milyen hatással lehet a fogyasztás az egyén identitására.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-01
Hogyan kell idézni
Prónay, S. (2019) „A fogyasztás mint az identitás (ki)alakítója”, Marketing & Menedzsment, 45(3), o. 21–31. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/548 (Elérés: 14 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Marketingelmélet