A szolgáltatás fogalmának marketingszempontú értelmezése
Absztrakt
A mindennapokban szolgáltatás alatt valamilyen, a kényelmünk érdekében végzett tevékenységet értünk - kiszolgálnak bennünket de ma már elterjedten használják a szót a szorosan vett személyi szolgáltatásokon kívül az egész oktatási, népművelési, egészségügyi szektorra, az államigazgatásra, a különféle társadalmi jellegű tevékenységekre; ide sorolják a kereskedelmet, a vendéglátást, idegenforgalmat, pénzügyi és biztosítási rendszert.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-02
Hogyan kell idézni
Bányai, E. (2019) „A szolgáltatás fogalmának marketingszempontú értelmezése”, Marketing & Menedzsment, 29(2), o. 49–53. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2474 (Elérés: 25 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
--