A mobilmarketing lehetőségei Magyarországon a fiatalok hozzáállásának tükrében

Szerzők

  • Ildikó Somogyi
  • Edit Bányai Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Kulcsszavak:

mobilmarketing, mobiltelefon-használat, mobil reklámozás

Absztrakt

Tanulmányunk célja, hogy megvizsgálja a hazai mobilmarketing tendenciákat, kiemelt figyelmet szentelve a potenciális célcsoport (18-30 év) mobilhasználati szokásainak, és mobilmarketing iránti nyitottságának. Vizsgálatunk megalapozásához összefoglaltuk a mobilmarketinggel kapcsolatos eszközöket, eredményeket, majd online megkérdezést vé­geztünk hipotéziseink tesztelé­séhez. Eredményeink bizonyítják, hogy bár a mobilmarketing használhatóságának technikai feltételei hazánkban is adottak, annak célcsoporton belüli elfogadtatása még komoly feladatok elé állítja a marketingszakembereket.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-01

Hogyan kell idézni

Somogyi, I. és Bányai, E. (2019) „A mobilmarketing lehetőségei Magyarországon a fiatalok hozzáállásának tükrében”, Marketing & Menedzsment, 43(4), o. 43–51. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/607 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

HR és marketing

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >> 

Hasonló cikkek

1 2 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.