Az internet a vállalati marketingben
Absztrakt
Írásomban az internet hazai üzleti felhasználói körében folyó vizsgálatsorozatot ismertetem röviden. Kutatásunk arra a kérdésre keresi a választ, hogy milyen minőségi változásokat hozott, illetve hozhat az internet a vállalatok életében, különösen a marketingmunkát, a taktikai és stratégiai döntések meghozatalát támogató információszerzésben. Az internet és a marketing kapcsolatát tárgyaló könyvek, szakcikkek többsége leszűkíti e két terület metszetét, és a webmarketinggel foglalkozik, vagy kevés figyelmet szentel az internet információforrásként történő használatának. E cikkben az utóbbi területre összpontosító kutatásunk célját, alanyait, módszereit és hipotéziseit vázolom fel.*
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-18
Hogyan kell idézni
Bányai, E. (2019) „Az internet a vállalati marketingben”, Marketing & Menedzsment, 34(1), o. 24–27. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1847 (Elérés: 26 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Internetmarketing