The internet in corporate marketing
Abstract
Írásomban az internet hazai üzleti felhasználói körében folyó vizsgálatsorozatot ismertetem röviden. Kutatásunk arra a kérdésre keresi a választ, hogy milyen minőségi változásokat hozott, illetve hozhat az internet a vállalatok életében, különösen a marketingmunkát, a taktikai és stratégiai döntések meghozatalát támogató információszerzésben. Az internet és a marketing kapcsolatát tárgyaló könyvek, szakcikkek többsége leszűkíti e két terület metszetét, és a webmarketinggel foglalkozik, vagy kevés figyelmet szentel az internet információforrásként történő használatának. E cikkben az utóbbi területre összpontosító kutatásunk célját, alanyait, módszereit és hipotéziseit vázolom fel.*
Downloads
Published
2019-12-18
How to Cite
Bányai, E. (2019) “The internet in corporate marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 34(1), pp. 24–27. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1847 (Accessed: 26 November 2024).
Issue
Section
Internetmarketing