Ismét a marketing információs rendszerről

Szerzők

  • Edit Bányai JPTE Közgazdaságtudományi Kar Marketing Tanszék

Absztrakt

Az információk vállalati gazdálkodásban betöltött szerepét ma már senki sem vitatja. Szükség van pontos, naprakész, megbízható információkra az üzleti életben és azon kívül is, mindennapjainkban. A piaci szereplők számának, tapasztalatainak gyarapodásával az üzleti döntések kockázata, illetve kockázatérzékelése is növekszik. A kockázatok csökkentése érdekében a vállalkozók, vezetők megbízható információk beszerzésére törekednek - a racionalitás és a gazdaságosság határán belül természetesen. Felértékelődnek a stabil információforrások. A fentiek igazságtartalmának megkérdőjelezése nélkül is egyetérthetünk azonban Tasi László véleményével: „A Vállalati Információs Rendszer (VIR) megteremtése ma még nem napi szükséglet, de tankönyvi anyag, és talán néhol már »divat« is."

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Bányai, E. (2019) „Ismét a marketing információs rendszerről”, Marketing & Menedzsment, 31(3), o. 33–40. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2157 (Elérés: 25 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Információmenedzselés

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >>