Once More on Marketing Information System

Authors

  • Edit Bányai JPTE Közgazdaságtudományi Kar Marketing Tanszék

Abstract

Az információk vállalati gazdálkodásban betöltött szerepét ma már senki sem vitatja. Szükség van pontos, naprakész, megbízható információkra az üzleti életben és azon kívül is, mindennapjainkban. A piaci szereplők számának, tapasztalatainak gyarapodásával az üzleti döntések kockázata, illetve kockázatérzékelése is növekszik. A kockázatok csökkentése érdekében a vállalkozók, vezetők megbízható információk beszerzésére törekednek - a racionalitás és a gazdaságosság határán belül természetesen. Felértékelődnek a stabil információforrások. A fentiek igazságtartalmának megkérdőjelezése nélkül is egyetérthetünk azonban Tasi László véleményével: „A Vállalati Információs Rendszer (VIR) megteremtése ma még nem napi szükséglet, de tankönyvi anyag, és talán néhol már »divat« is."

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Bányai, E. (2019) “Once More on Marketing Information System”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 31(3), pp. 33–40. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2157 (Accessed: 26 November 2024).

Issue

Section

Information management

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>