A méltányosság helye és szerepe az üzleti kapcsolatok modellezésében

Szerzők

  • Eszter Megyeri Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar

Kulcsszavak:

méltányosság, vállalatközi kapcsolatok, kapcsolati marketing

Absztrakt

Számos kutatás foglakozik azzal, hogy feltárja a vállalatok és ügyfeleik kapcsolatának mozgatóelemeit, kapcsolati dimenzióinak összefüggéseit.
A következő tanulmányban azokat a modelleket foglaljuk össze, amelyek a méltányosságot, mint értéknormát, a kapcsolati minőség egyik dimenzióját építik be és vizsgálják az üzleti kapcsolatok leírásakor. Részletezzük és összehasonlítjuk a modellek méltányosság definícióját. Vizsgáljuk a méltányosság modellekben betöltött helyét, szerepét és hatását a kapcsolat kialakításának folyamatára, értékelésére. Emellett áttekintjük a méltányosság más kapcsolati dimenziókra gyakorolt hatását.
A tanulmány célja, hogy szakirodalmi áttekintést nyújtson a méltányossági dimenzió vállalatközi kapcsolatokban történő modellezésére.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-07

Hogyan kell idézni

Megyeri, E. (2019) „A méltányosság helye és szerepe az üzleti kapcsolatok modellezésében”, Marketing & Menedzsment, 46(1-2), o. 133–147. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/411 (Elérés: 12 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Üzleti modellezés

Hasonló cikkek

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.